Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já vaše naděje nesdílím. Obávám se, že se postupy a myšlení v ODS příliš nemění.

Všiml jste si, že až příliš často a důrazně všichni mluvili o nových tvářích, ale podstatně méně o změnách myšlení, jednání, interních i externích vztahů a hlavně o vstřícnosti k občanům?

Mne tedy ODS zatím nepřesvědčila o chuti a zájmu o skutečně potřebné změny a proto jí prorokuji další propad.

2 0
možnosti

J93i54ř82í 92N90o20v35á51k

28. 1. 2014 14:34

Já si naopak myslím,že ODS může vykročit správným směrem.

1 0
možnosti

Silný lidský potenciál, to ano jen ta síla se opírá prapodivným směrem.Tedy spíše směrem stejným jak dříve.Viz.vystoupení šéfa ve sněmovně.:-)[>-]

2 1
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 830x
Bydlím v Dukovanech vedle jaderné elektrárny. Od počátku její výstavby ji sleduji. V současné době jsem zástupcem jaderné veřejnosti a předsedou Energetického Třebíčska. Před tím jsem byl senátorem a starostou Dukovan.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky